marți, 7 februarie 2012

♥Colectie oje ♥



Buna fetelor♥ , astazi va prezint colectia mea de oje si nu numai . Sa nu ne mai lungim ca si asa e enorm de mare postarea asta ♥.
Oje fara categorie , nu am decat cate una din fiecare si nu avea sens sa fac cu fiecare in parte poza .



Tratamente , topcoat-uri , basecoat-uri.♥ 


Crackers ♥ 


Oje nail art ♥ 


Sclipiciuri ♥ 


Classics♥ 


Orkide ♥ 


Oriflame♥ 


Konad ( pentru stampilute ♥ )


Farmasi♥ 


Avon♥ 


Natty♥ 


Golden Rose ♥ 


Medusa Gabrielle♥ 


Lady's ( fost Metropolitan ) ♥ 


Ruby Rose ♥ 


Si cum le-am aranjat , mi-au intrat la fix in sertar ♥ 


Si daca tot am facut postarea asta , sa va arat toate materialele mele pentru unghiute♥ .

Pensule ♥ 


Pile , buffer , scotch , unghiera , foarfeca pentru model ♥ 


Pietricele , strasuri , sclipici ♥


Acrilicele ♥ 


Placutele Konad ♥ 

Pe asa am uitat s-o pun in prima poza :D

Pentru indepartat oja ♥ 


Si pe final asa aratau cele doua sertare.♥ 



Bonus , m-am gandit ca v-ar place sa vedeti si o parte din colectia mea de farduri♥ 









Daca vreti sa fac un review la oricare din produsele de mai sus , lasati comment si il voi face cat mai curand posibil .


Ofer acest tag tuturor fetelor care vor sa-l faca , kisses♥♥♥.


2 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...