duminică, 29 ianuarie 2012

♥Cucumber ♥ facial cream♥

Hello ladies♥
Am cumparata aceasta crema de la Lady's , am vazut-o prima data pe youtube  la o tipa care spunea ca hidrateaza si matifiaza .Asa ca am zis sa o incerc .


Am pus pana pe ea ieri , si prima impresie a fost foarte placuta .
In primul rand a costat foarte putin ! 3,99 lei pentru 45 ml de produs .

Imi place foarte mult pentru ca intra imediat in piele si nu imi lasa pielea unsuroasa .

Nu mi se pare insa ca matifiaza , insa e foarte buna pe post de baza de machiaj , impreuna cu fondul de ten mi-a tinut fata fara sa straluceasca 6 ore .

Ambalajul este foarte dragut , seamana cu tubul unei paste de dinti la material si se poate folosi tot produsul .
Mi-a placut si faptul ca hidrateaza pielea , o deschide putin la culoare si o lasa foarte fina .

Cu siguranta cand termin acest produs il voi recumpara ♥
Hope you like it ♥Bye-Bye♥


4 comentarii:

  1. O am si eu pe stoc :D
    http://brilliant-beauty4u.blogspot.com/2012/02/blog-sale-produse-cosmetice-noi.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie nu-mi mai place , nu hidrateaza mai deloc.. o sa fac un update cat de curand :)

      Ștergere
    2. Pai la pretul de 4 lei , e clar ca nu poti avea mari asteptari de la ea. Si eu o am si nu mi-a facut nici bine si nici rau. Si nici nu ma astept la o super hidratare din partea ei. Insa o folosesc ca baza de machiaj si isi face treaba foarte bine.

      Ștergere
    3. Mie iarna asta mi s-a uscat fff tare tenul si clar nu facea fata :)) si la 4 lei nici nu ma asteptam :)) . Ca baza folosesc una de la oriflame si e super buna .

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...