luni, 26 decembrie 2011

♥ Review Flormar Supershine Miracle Colors U18 ♥

 ♥Buna fetelor ♥!
Urmeaza sa va prezint o oja care m-a "cucerit" in sensul bun al cuvantului  ♥. Este prima mea oja Flormar , nu ultima desigur !
Imi place mult oja pentru ca este o culoare unica de mov-visiniu cu sclipici mov si la lumina se vede si o tenta de verde. Nu-mi place faptul ca aplicata intr-un strat ( probabil ca se si vede) creeaza impresia de mizerie sub unghii , unghii urate , etc. Aplicata in doua straturi insa , culoare devine de vis♥ !
Am purtat-o in jur de 5 zile si am sters-o pentru ca ma plictisisem de ea .
In ceea ce priveste pretul , nu stiu sa va spun daca este ieftina sau scumpa , fiind prima oja Flormar cumparata de mine ; am dat 6 lei pe ea , nimic in plus sau in minus de la standul Flormar din Liberty Mall Center.
 Pe viitor mi-ar placea sa mai achizitionez si alte nuante ♥ .










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...