vineri, 30 decembrie 2011

♥Paleta 120 de culori ♥

Buna fetelor♥
Mi-a sosit si mie paletuta in sfarsit!Vreau sa ii multumesc lui Octav de la http://paletutze.blogspot.com/ pentru aceasta paletuta de-a dreptul superba♥.
Am incercat deja cateva culori si imi plac foarte mult♥, sunt pigmentate si rezistente .
Am gasit aceasta paleta la un pret destul de rezonabil ( 75 de lei ) si in total am dat 85 de lei.
Contine talc, mica, mineral oil, kaolin, titanium dioxide, magnesium steartate, isopropyl palmitate, lanolin, metylparaben, propylparaben, BHT, pigment.
Are farduri mate , cat si sidefate . Imi plac cele sidefate pentru ca nu au o tona de sclipici sau sidef, se vad chiar frumos pe pleoape .
Octav a fost foarte de incredere si paleta a sosit in trei zile . Sunt foarte incantata si chiar va recomand sa faceti comanda!
Kisses♥♥♥



 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...