luni, 26 decembrie 2011

♥Oriflame Sweden ♥ Let it Snow Shower Cream ♥

♥Buna Fetelor♥
Am decis sa va arat o crema de dus de la Oriflame , din categoria Let it Snow.
Imi place la acest dus ambalajul , sticluta este alba si eticheta alabstra cu diferite linii , bulinute si fulgi de zapada argintii . Alt lucru care mi-a placut la aceasta crema de dus a fost consistenta acesteia , foarte usoara , alb-translucida cu particule fine de sclipici argintiu . Alt lucru care mi-a placut a fost mirosul , putin neobisnuit pentru un produs de la oriflame ,dar care cred ca e potrivit..si anume un miros de sapun cu miere si glicerina .Produsul are  250 de ml , si eu am dat 7 lei pe el , dar pretul poate ajunge pana la 12 lei.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
or



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...