luni, 26 decembrie 2011

♥Oriflame Giordani Gold Body Cream♥

♥Buna fetelor♥
Am decis sa va arat o crema de corp cu un parfum extrem de fin si placut pentru cele ce iubesc parfumurile Giordani
Imi place mult aceasa crema pentru ca are o consistenta usoara , o folosesc mai mult pentru fata deoarece imi lasa senzatia de hidratare profunda , se consuma destul de greu si are un pret destul de bun .
Nu-mi place aceasta crema datorita ambalajului care mi se pare mult prea mare si nu cred ca ar putea ajunge vreodata in portfardul meu si pentru ca nu o pot aplica in zona ochiilor fara sa apara senzatii de usturime. 
Prezentare: 250 ml.
Depozitare: a se pastra la loc uscat si racoros.
Producator: Oriflame Cosmetics 
Pret: apx 25 de lei ( eu am dat 28 fiindca am prins o campanie mai aiurea :)) )


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...