vineri, 30 decembrie 2011

♥Lady's Color me up ♥ #417♥

Buna fetelor♥♥♥
Astazi vreau sa va prezint o oja rosie , mai de sarbatori asa♥
Imi place foarte mult oja asta , pretul a fost mic ( 5 lei ) in raport cu cantitatea (12 ml) . 
Imi mai place si faptul ca este destul de opaca , merge purtata intr-un singur strat dar eu aplic cate doua ♥.
Rezista destul de bine , eu am purtat-o in jur de 3-4 zile si am sters-o fiindca trecuse vremea Craciunului :)).
Un lucru nu-mi prea place la oja asta ..si anume faptul ca lasa unghiei o tenta de rosu pe unghii dupa ce este indepartata..
Pe viitor voi mai achizitiona si alte culori ,deja am 2 dar nu am incercat decat una .
Kisses♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 1 strat 

 2 straturi


2 comentarii:

  1. Cam toate ojele lasa urme pe unghie...de aceea e indicat sa folosesti un top coat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Base coat :D si am folosit si tot a ramas :)

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...