sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Review Farle Oje sil

Sa va prezint o achizitie noua :) FARLE oje sil .. e un borcanas cu un buretel in interior imbibat camm jumatate de borcanel in dizolvant de unghii . Instructiuni :

  Asa arata in interior , are un mic orificiu pentru a introduce degetul.
 Ceva de genul :) Eu purtam manusi pentru ca nu vroiam sa mi se ia oja :))


Ce-mi place :
1.Are un miros foarte frumos de capsuni , nu miroase a acetona deloc.
2.E o inventie destul de buna si chiar geniala.
3.Pret destul de bun ( 10 lei la magazin de specialitate si 6 lei peste drum :))) )

Ce nu-mi place:
1.Nu pot sa imi sterg unghiile atunci cand sunt date cu culori inchise sau cu sclipici pentru ca se strica si nici nu se ia f. bine (  e foarte utila pentru french , culori deschise , etc )
2.Trebuie sa faci cam multe miscari atunci cand stergi si e putin incomod.

Cand se va termina cu siguranta o voi mai cumpara , bineinteles cu alte arome pentru a diversifica :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...