sâmbătă, 24 septembrie 2011

Time to vote!!

Hello girls :) Stiu ca asteptati cu nerabdare sa vedeti modelele din acest concurs de mai bine de 3 saptamani , so..sa-i dam drumul :)
MAI INTAI REGULILE :
1. Trebuie sa fii follower al blogului meu
2. Stiu ca majoritatea o sa isi faca 10000000 de conturi si o sa ma urmareasca si sa voteze si totusi voi lua in considerare voturile pentru ca oricum nu cel cu cele mai multe voturi e cel castigator neaparat si fetele care vreti sa va votati singure.. e inutil! Voturile se anuleaza si nu mai puteti vota inca odata .
3. Trebuie sa completezi toate campurile quiz-ului ca sa ii zic asa :))
4. Voi alege 5 finaliste , modelul cu cele mai multe voturi si patru la alegerea mea !
5. Modelele sunt puse in ordinea numelui complet ( pentru asta am cerut si nu pentru faptul ca vreau sa il public )
6. Am ales pozele cele mai clare din cele trimise si am hotarat pe ultima suta de metrii sa o copiez pe Andayn , sper ca nu se supara :"> si sa nu stie nimeni al cui este modelul respectiv..pentru ca am considerat ca e cel mai corect.
7. Castigatoarea va fi aleasa din cele 5 finaliste de prietenele mele : Fefe , Lexi si Ralu :)
8. Tot castigatoarea va decide daca vrea sau nu sa public o poza cu premiul.


Si pe sfarsit sa zic asa :)) modeleleleleleleleee !!!

 Numarul 1
Numarul 2 a fost retras din concurs.

Numarul 3
Numarul 4 -am vrut sa fie complet cenzurat :)) dar nu puteam sa ii tai si din model :)
Numarul 5
Numarul 6
Numarul 7 - este un model pe tips-uri , si da este in concurs pentru ca mi-a cerut voie .
Numarul 8
Numarul 9
Numarul 10

Si numarul 11 care nu am reusit sa-l postez aseara :)


Si acestea fiind modelele , nu le zic fetelor decat multa bafta si spor la voturi :)

PS: Pentru a vota introduceti doar numarul modelului :) ex: 5,6,9,3,7. Doar un singur numar!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...