sâmbătă, 3 septembrie 2011

Review Orkide 295 :)

Buna fetelor :* Astazi mi-am cumparat o noua oja .. si anume Orkide 295 .. si m-am gandit sa-i fac un review :)
Asa arata intr-un singur strat :D
 Si asa in 2 straturi :))



Are o culoare nude , spre culoarea pielii si putin sclipici auriu foarte fin
                                       

Ce imi place la aceasta oja:
- culoarea puternica, chiar si cu un singur strat are o acoperire buna, dar mie imi place sa dau mereu cate doua straturi pentru ca se vede mai frumos :)
- are un luciu delicat
- are o reflexie aurie destul de fina
- pret foarte acceptabil ( 3 lei )

Ce nu-mi place:
- pe unghiile scurte se crapa la varf :o3

- se usuca destul de greu
- face bule de aer , mai ales fara baza
- se aplica ciudat datorita pensulei
- dupa ce se usuca daca atingi de ceva mai ascutit se face urat 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...