joi, 1 septembrie 2011

My first giveaway! :)




            Buna fetelor J M-am gandit ca a sosit vremea pentru primul meu giveaway :o3 .
 Acest concurs este destinat doar fetelor din Romania iar tema este bineinteles „Back to school” . Perioada inscrierilor incepe in acest moment si se termina pe 20 septembrie ora 23:59 . Premiul este surpriza si o sa il postez doar dupa ce voi alege castigatoarea. Daca eu consider ca nu am strans destule intrari pentru concurs voi prelungi perioada inscrierilor sau voi anula concursul.
 Si acum regulile care trebuie RESPECTATE !

  1. Trimiteti 2 poze cu modelul vostru pe adresa t0uch_th3_pink@yahoo.com . O poza cu modelul vostru si cu o bucatica de hartie pe care sa fie scris „ Back to school giveaway by Iulia” pentru a ma asigura ca modelul vostru este nou si o poza cu modelul vostru ( cat mai clara ) pe care sa scrieti numele si blog-ul vostru (daca aveti) , daca nu – doar numele ( doar prenumele sau porecla ) .
  2. Modelul trebuie sa fie pe unghii naturale , cel putin 5 degete si accept si konad ( doar in combinatie cu free hand) .
  3. Trebuie sa urmariti blog-ul meu prin GFC si in mail sa precizati numele vostru . ( Accept si fetele care sunt noi ) .
  4.  Trebuie sa postati despre concurs pe blogul vostru si sa treceti in mail link-ul de la postare (sau pe facebook si sa dati add Glãvan Iulia Theodora , doar daca nu aveti blog .  ) .
  5. Sa  completati chestionarul din dreapta paginii legat de oje sau cel legat de blog .
  6. Sa dati share pe facebook blogului meu :) E putin mai jos in dreapta si sa adaugati in mail numele vostru de facebook pentru a verifica .
  7. Daca nu aveti facebook trimiteti un mail la 5 prietene cu un mesaj dragut si introduceti la CC adresa mea de mail ( t0uch_th3_pink@yahoo.com)
  8. Modelul nu trebuie publicat nicaieri , decat dupa ce postez toate modelele :)


Acestea au fost regulile  , modelele vor fi postate pe blog si voi alege 5  finaliste ( cea cu cele mai multe voturi si inca patru  la alegerea mea ) , din cele 5 finaliste va voi ruga pe voi sa eliminati 2 , iar apoi prietenele mele vor decide cine sunt castigatoarele :).
            ASTEPT MODELELE VOASTRE , multa inspiratie :))!

LATER EDIT : Accept modele si pe tips-uri dar trebuie intai sa cereti acordul meu pe adresa de mai sus :) si sa va dau si un indiciu ;;) Premiul consta in cateva oje ,  doua borcanase de acrilice policolor (alb si negru) ,cateva pensule pentru detalii si one stroke , pene colorate , 3 rotite cu strasuri  si cateva pile . Nu trebuie sa va suparati daca nu castigati , veti primi oricum o diploma de participare din partea site-ului http://nailartiulia.blogspot.com/ sau premiul I , II sau  III :) .


PS: Dupa ce ati trimis mail-ul lasati un comentariu mai jos , nu de alta dar poate nu primesc mail-ul si sa nu rameneti pe afara :)) in cazul asta vedem ce putem face .

4 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...