vineri, 2 septembrie 2011

Ingrijirea unghiilor + tratament unghii fragile:)

Buna fetelor :) astazi va voi arata pasii pe care ii urmez pentru a imi ingrijii unghiutele :)

1. Inlatur orice urma din fosta oja cu ajutorul unei dischete demachiante inmuiata in putina acetona


2. Cu ajutorul un betisor de urechi imi dau unghiile cu ulei de parafina
3. A. De obicei in pasul trei ma dau cu solutia mea pe care o prepar singura din 20g glicerina boraxata , 6-7g de alaun si putina apa




B. Cu o seringa sau un dozator ca in poza urmatoare , eu il aveam de la un nurofen luati putin din amestec si mutati-l intr-o sticluta cu pensula  ( eu am folosit o sticluta de la un tratament terminat)



 C. De obicei solutia imi incape in 2 sticlute cu pensula si ce imi ramane pun intr-o sticluta de esente :) Dupa ce ai preparat solutia  trebuia pusa 10 minute la frigider pentru a se inchega putin glicerina .


                                                                                            
4.  Masez o crema de maini si unghii de la Oriflame pe portiune dintre unghie si cuticula .

 5. Folosesc o baza , am folosit un intaritor de la Avon .

 Si un mic pont :) Folosesc doar sapunuri de la Teo pentru ca sunt singurele sapunuri care contin o cantitate mai mare de glicerina :) .
Bye , bye :) XOXO!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...