vineri, 30 septembrie 2011

The finalists

Buna , stiu ca am incheiat putin mai devreme votarea , dar nu prea am timp maine asa ca .. sorry :( Toate concurentele au avut 5 voturi in plus pentru a imi cere scuze fata de voi . Multe fete s-au "autovotat"ca sa zic asa , nu dau nume/ numar . Insa o sa le premiez pe fetele care nu s-au votat cu 3 voturi in plus :) Acestea sunt numerele : 5 , 6 , 7 , 9 si 11 :)

And now the finalist , in ordinea numelui de familie ( nepublicat )
Numarul 1 - acesta a fost modelul cu cele mai multe voturi suspecte , insa nu conteaza - 19 voturi
 Numarul 2 -5 voturi

Numarul 3 - 8 voturi
Numarul 4 -9 voturi
Numarul 5 , dar nu cel din urma! - 12 voturi
Acestea sunt concurentele , votarea incepe acum si se termina pe 4 octombrie ora 00:00 .


Si cateva cuvinte din partea  mea :)
Stiu ca o sa ziceti in primul rand ce cauta numarul
2 si numarul 4 in finala , si hai sa va raspund :> Numarul 2 e plin de flori si numarul 4 e perfect pentru concurs , prin BACK TO SCHOOL m-am referit in primul rand la venirea toamnei si terminarea verii si apoi la chestii de scoala si etc , Numarul 2 a redat foarte foarte bine terminarea verii cu acele flori , iar numarul 4 a imbinat cele doua motive.
Acum cateva cuvinte de la prietenele mele pentru fetele care nu au ajuns in finala :(
Numarul 5 , adica Ioana :) 
Fefe: Model dragut , mie personal nu mi se pare in tema , dar totusi lucrat binisor.
Lex:Mie personal imi place model foarte mult , dragut , culori frumoase , dar clar nu e in tema.
Ralu : Mie una nu mi se pare prea dragut , se vede clar ca e depasit conturul natural al unghiei..
Numarul 6 , adica [virgula] Claudia :)
Fefe :Un model dragut , care pariez ca a durat ceva pana l-ai terminat.
Lex:Eu sincer nu inteleg modelul asta .
Ralu : Cred ca e un fel alfabet cu monstrii , mi se pare frumusel..
Numarul 8 , adica [virgula] Kory :)
Fefe: Model frumos , unghii ingrijite , imi place.
Lex: Sincer nu inteleg ce legatura au camasile sau ce sunt alea cu scoala , arata binisor totusi.. intr-adevar unghiile sunt ingrijite.
Ralu: Eu nu inteleg ce cauta strasul rosu acolo , dragut modelul , dar nepotrivit .
Numarul 9 , adica Andreea :)
Fefe: Rosul acela mat face tot modelul , vreau si eu numarul si firma :D
Lex: Hmm:-? , de aceeasi parere cu Fefe ,poza e neclara :(!
Ralu : Nu stiu ce sa zic , mie imi place modelul , e in tema , dragut.
Numarul 11 , adica Cristina :) 
|Fefe: Model frumusel , unghii ingrijite si lungi , bravo.
Lex: E potrivit pentru scoala intr-adevar , foarte frumos , meritai sa fii intre finaliste :)
Ralu: Nu stiu ce sa zic , nu prea imi place combinatia aceea de rosu si roz.


Va rog sa nu va suparati pe prieteneele melee:)) Sunt si ele cam directe dar asta-i viata :)!

Cele care nu au intrat in finala , le rog sa imi trimita un mail cu subiectul Diploma Back to school , numarul cu care au participat in concurs si numele pe care sa fie diploma de participare pe adresa t0uch_th3_pink@yahoo.com . Multumesc!

2 comentarii:

  1. tinand cont ca sunt 5 poze, de ce nu ai publicat comentariile prietenelor tale in conformitate cu cele 5 poze? care e modelul 9? sau 11? sau 6? sau 8? ca modelul 5, care ar trebui sa fie poza 5...e chiar 100% legat de scoala. te rog, pe viitor, fi mai ordonata.

    RăspundețiȘtergere
  2. I am not sure where you are getting your info, but great topic.
    I needs to spend some time learning much more or understanding more.

    Thanks for excellent info I was looking for this information for my mission.



    my homepage - exchange virtapay

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...